Κατερίνα Παπουτσάκη: Δεν είμαι παρτσακλό και ψώνιο όπως με παρουσιάζουν


Κατερίνα Παπουτσάκη: Δεν είμαι παρτσακλό και ψώνιο όπως με παρουσιάζουν. Κι εγώ εάν δεν με ήξερα και παρακολουθούσα κουτσομπολίστικες εκπομπές δεν θα είχα την καλύτερη γνώμη για εμένα.

Νέα αποκαλυπτική και extreme φωτογράφηση της Κατερίνας Παπουτσάκη σε νέο μηνιαίο περιοδικό που κυκλοφορεί 17 Δεκεμβρίου. Η γνωστή ηθοποιός παραχώρησε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη για το Athens Magazine ανοίγοντας την καρδιά της για όλα όσα συμβαίνουν...
στην προσωπική και επαγγελματική της ζωή.
«Τι νομίζεις ότι πιστεύει ο κόσμος για εσένα;
Νομίζω πως πολλοί άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν προσωπικά, αλλά με γνωρίζουν μέσω των Media και της εικόνας μου, δεν πρέπει να με συμπαθούν και πάρα πολύ. Ακόμη κι εγώ, αν ήμουν ένας άνθρωπος που δεν με ήξερα και με μάθαινα μέσα από διάφορα μεσημεριανά δελτία και κουτσομπολίστικα, ενδεχομένως να μην με συμπαθούσα, γιατί όλο αυτό, έτσι όπως έχει στηθεί και προβάλλεται στο κοινό, μου δίνει την αίσθηση πως πρόκειται γι’ άλλον άνθρωπο. Ο μπαμπάς μου λέει ότι με παρουσιάζουν σαν να είμαι «αρπαγμένος στη φτερούγα», λίγο ψωνισμένος, ξέρεις, ότι νομίζει πως είναι κάποιος, δήθεν, χαζοχαρούμενος, εν πάση περιπτώσει «ελαφρύς».
Λίγο παρτσακλό, λίγο ψωνισμένο.
Ναι, πιθανά. Μα σου λέω, κι εγώ έτσι νομίζω πως προβάλλομαι, και δεν το κατηγορώ αυτό.
Το θεωρείς φυσιολογικό με λίγα λόγια.
Εν μέρει το θεωρώ φυσιολογικό και κατασκευασμένο από τα μέσα ενημέρωσης. Με χειρίζονται λίγο άγαρμπα και άτσαλα και δεν τους νοιάζει και καθόλου».
Σε λίγο και άλλες φωτογραφίες της Κατερίνας Παπουτσάκη μαζί με αποσπάσματα της συνέντευξης


troktiko

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner