Γαργαλιστικός διάλογος απο τα όργια στο νοσοκομείο


Το πρώτο βίντεο, διάρκειας δέκα λεπτών, συνδυάζει το σεξ με το… ποδόσφαιρο! Στο… αναπαυτήριο του νοσοκομείου είναι ξαπλωμένος ένας νεαρός άνδρας που παρακολουθεί έναν αγώνα μεταξύ της ΑΕΚ και του Ηρακλή, όταν κάνει την εμφάνισή της η νεαρή γυναίκα με τη χειρουργική φόρμα και κάθεται δίπλα του. Και ενώ η κάμερα γράφει, για λίγο ακολουθεί ένας διάλογος περί ανέμων και υδάτων, αλλά με αρκετά υπονοούμενα:

Ανδρας: Πού είσαι;
Γυναίκα: Τι κάνεις;...
Α.: Να, εδώ, βλέπω μπάλα…
Γ.: Εχεις και κάψες;
Α.: Μμμ… Διαλυμένος είμαι.
Γ.: Μη με πιάνεις!
Α.: Τι έχεις;
Γ.: Είναι αδιαθετούλικο, άσε με!
Α.: Καλά, δεν πειράζει… Ακουμπάω.

Ο άνδρας αρχίζει να γίνεται πιο τολμηρός, ωστόσο η σύντροφός του δεν φαίνεται διατεθειμένη να υποκύψει. Οχι εύκολα, τουλάχιστον!

Γ.: Οχι, άσ’ το τώρα. Σου λέω ότι δεν μπορώ…
Α.: Καλά, δεν σε πειράζω…
Γ.: Με πειράζεις τώρα!
Α.: Κάτσε, ρε παιδί μου!
Γ.: Με πειράζεις, γιατί εγώ πονάω παντού κι εσύ έχεις όρεξη!
Α.: Γιατί, πειράζει να 'χω όρεξη;

Ωστόσο, οι αντιδράσεις της κοπέλας κάμπτονται και σύντομα το ζευγάρι βρίσκεται αγκαλιασμένο. Οι όποιοι δισταγμοί είναι απολύτως… εικονικοί!

Γ.: Οχι, δεν θέλω! Οχι!
Α.: Ασε με να τα βλέπω. Μ' αρέσει να τα βλέπω, μωρό μου…
Γ.: Να βγάλω το φυλαχτό μου, σε παρακαλώ;
Α.: Βγάλ’ το…
Γ.: Μόνο θα τα δεις! Αν και κανονικά δεν θα 'πρεπε…

http://espressonews.gr

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner