Σκέφτεται να αποσυρθεί ο Τέβεζ!


Το ενδεχόμενο να "κρεμάσει" πρόωρα τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια εξετάζει ο Κάρλος Τέβεζ, όπως γνωστοποίησε λίγες ημέρες πριν το φιλικό της Αργεντινής με την Ισπανία στη Μαδρίτη...



...Βρίσκεται στην ηλικία των 25 χρόνων και όμως σκέφτεται να βάλει τέλος στην καριέρα του. Ο λόγος για τον Κάρλος Τέβεζ, ο οποίος υποστήριξε ότι αν η Αργεντινή κερδίσει το Παγκόσμιο Κύπελλο θα σταματήσει το ποδόσφαιρο, όντας απογοητευμένος από την απώλεια της θέσης του στην εθνική ομάδα και εξαντλημένος από τους αμέτρητους αγώνες.

"Η ευκαιρία μου χάθηκε. Είχα τη δυνατότητά να κερδίσω θέση βασικού στην εθνική και δεν μπόρεσα να την εκμεταλλευτώ. Όταν η ομάδα χρειάστηκε τα γκολ δεν μπόρεσα να τα παρέχω", τόνισε αρχικά ο επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι ενώ συνέχισε λέγοντας:

"Είναι περίπλοκο. Υπάρχει η οικογένεια μου, η επιθυμία να επιστρέψω στην Μπόκα Τζούνιορς, όμως θα το σκεφτώ. Έχει περάσει από το μυαλό μου να σταματήσω το ποδόσφαιρο αν κερδίσουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο, αν και έχω συμβόλαιο με την Σίτι μέχρι το 2014."

"Είμαι λίγο κουρασμένος από τόσο πολύ ποδόσφαιρο, πραγματικά πάρα πολύ ποδόσφαιρο. Θέλω να απολαύσω και την οικογένεια μου κάποια στιγμή. Σκέφτομαι πολύ έντονα να σταματήσω και να ηρεμήσω. Ήδη έχω κερδίσει πολλά. Ζω για το ποδόσφαιρο και αυτό μου έχει επιφέρει κορεσμό", κατέληξε.

http://www.goal.com/gr

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner