Ακούστε το νέο τραγούδι του γκρουπ ''Αμοντάριστα πλάνα'' που συμμετέχει στο X Factor 2!

Τα ''Αμοντάριστα πλάνα'' στο νέο τους τραγούδι.. Φέτος συμμετέχουν στο X Factor 2! Καλή επιτυχία να έχουν τα παιδιά!










Επίσημη ιστοσελίδα: www.amontaristaplana.gr

Lyrics:
Λοιπόν, αυτό στα πρακτικά μου θα το γράψω
Πρώτη φορά τόσο γλυκιά ήταν η σιωπή
Και με τα μάτια κουρασμένα θα κοιτάξω
όποια αλυσίδα σε κρατάει να κοπεί
Στην άλλη άκρη τής πόλης με τα πόδια
Τίποτα δεν φαίνεται πια κουραστικό
Φτερά μού δώσαν μόνο τα δικά σου λόγια
Τώρα φωνάζω το δικό μου μυστικό

Ωραία μέρα
Ωραία μέρα σήμερα
Οι άγριες οι τίγρεις
έγιναν γατάκια ήμερα

Βλέπω την πλάτη μου και με παραξενεύει
που δεν υπάρχει ούτε μία μελανιά
Μία νεράιδα στον ώμο μου θ' ανέβει
Θα μού θυμίσει πως υπάρχει απονιά
Επιστροφή στην αποχέτευση τού κόσμου
μόνο για λίγα, για ελάχιστα λεπτά
Μετά θα πάω και θα ξαναβρώ το φως μου
Όλα θα μοιάζουνε και πάλι τόσο απτά

Ωραία μέρα
Ωραία μέρα σήμερα
Οι κοιμισμένες σκέψεις
έγιναν θεριά ανήμερα

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner