Μερικά μυστικά για γράμμωση!

Γράφει ο Σπύρος Τάγκας



Οι περισσότεροι άνδρες που πάνε γυμναστήριο ή ασχολούνται με τον αθλητισμό θέλουν να έχουν καλή φυσική κατάσταση αλλά και γράμμωση. Γιατί όπως και να το κάνουμε όταν έχεις six pack abs, μετράει.. Λοιπόν ας μπαίνουμε στο θέμα σιγά σιγά..
Αν παρατηρήσετε οι κολυμβητές και οι αθλητές του στίβου είναι γραμμωμένοι και έχουν μεγάλες αντοχές. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην συστηματική άσκηση επί καθημερινής βάσεως αλλά και το ότι, αθλούνται με.. έκρηξη..
Τι εννοώ; Ότι π.χ ας πούμε ότι ένα σετ των 20 κοιλιακών το κάνετε σε 25 - 30 δευτερόλεπτα, εκείνοι οι αθλητές τα κάνουν σε 8 - 12 δευτερόλεπτα. Η έκρηξη βοηθά πολύ πιο γρήγορα και είναι αποτελεσματική ώστε να χάνουμε το επιθυμητό λίπος. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι πρέπει να κάνουμε τρέξιμο, ποδήλατο ή σε κάποιο αεροβικό μηχάνημα γυμναστικής. Ακόμη καλό είναι να κάνουμε 3 - 4 σετ με push ups. Να κάνετε 3 - 4 σετ των 15 - 20 ή γενικά όσα σετ κοιλιακών θέλετε, αλλά να θυμάστε πάντα μετά το τέλος των σετ των κοιλιακών να κάνετε ραχιαίους!
Μέσα σε 15 - 30 λεπτά μπορείτε να κάνετε 4 σετ push ups, κοιλιακών και ραχιαίων. Κάντε το για μία εβδομάδα σε καθημερινή βάση και δείτε πόσους πόντους θα χάσετε από την περιφέρεια αλλά και κιλά.
Φυσικά να θυμάστε ότι συνιστάται η Μεσογειακή διατροφή ή μία διατροφή που να περιέχει λίγο από όλα!

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner