"Έμπλεξα", είχε αποκαλύψει ο Σεργιανόπουλος

Σε ιδιωτικό αστυνομικό, που φοβόταν για την ζωή του


Τους φόβους του για τη ζωή του, που του είχε εκμυστηρευτεί ο Νίκος Σεργιανόπουλος σε μία και μον [Ο ιδιωτικός αστυνομικός Γιώργος Τσούκαλης.] αδική συνάντησή τους στο γραφείο του, ανέφερε χθες καταθέτοντας με τη σειρά του ο ιδιωτικός ερευνητής Γιώργος Τσούκαλης. «Με πήρε τηλέφωνο ο συχωρεμένος...


μία εβδομάδα πριν από τη δολοφονία του και μου εξέφρασε κάποιους φόβους για τη ζωή του. Οταν ήρθε στο γραφείο μου, φορούσε καπέλο τζόκεϊ και γυαλιά ηλίου, έδειχνε αναστατωμένος και ιδιαίτερα φοβισμένος και μου ανέφερε ότι είχε και κάποια προβλήματα με το σίριαλ. Μου είπε επί λέξη: “έμπλεξα”. Ερωτώμενος από το δικαστήριο αν ζήτησε περισσότερες εξηγήσεις για το τι εννοούσε, ο μάρτυρας απάντησε: «Σε αυτή την πρώτη συνάντηση δεν θέλησε να μου δώσει περισσότερες εξηγήσεις. Θα μου έλεγε περισσότερα στην επόμενη συνάντησή μας. Η ερμηνεία που έδωσα τότε εγώ ήταν ότι θα είχε σχέση με την υπόθεση ναρκωτικών που είχε εμπλακεί. Πάντως, μισή ώρα που μιλήσαμε μου έδωσε την εντύπωση ενός ιδιαίτερα ευγενικού ανθρώπου, χαμηλού προφίλ, πολύ ταπεινού και σεμνού και όχι σαν κάποιον σταρ που έχει έπαρση».


troktiko.blogspot.com

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner