«Ανατρίχιασα όταν μπήκα στο διαμέρισμα»

ΚΑΤΕΘΕΣΕ Η ΟΙΚΙΑΚΗ ΒΟΗΘΟΣ ΤΟΥ ΣΕΡΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ


Ο πρώτος άνθρωπος που βρήκε άγρια κατακρεουργημένο και μέσα σε λίμνη αίματος στο διαμέρισμά του τον Νίκο Σεργιανόπουλο το πρωινό της 3ης Ιουνίου του 2008 ήταν η οικιακή του βοηθός Μαρία-Λουίζα Μπεκίρη, από την Αλβανία, που στην Ελλάδα βρήκε στο πρόσωπο του ηθοποιού ένα «δεύτερο πατέρα»...


«Ανατρίχιασα όταν μπήκα στο διαμέρισμα... Εψαχνα τον άνθρωπό μου, χτυπούσα το κουδούνι, προσπαθούσα να ανοίξω την πόρτα και ένιωθα ότι κάτι κακό είχε συμβεί. Το σπίτι έμοιαζε σαν βομβαρδισμένο τοπίο. Ετρεξα στο διάδρομο και πήρα τηλέφωνο τον φίλο του Μάκη (σ.σ.: εννοεί τον Μάκη Προβατά) και του είπα: “Σκότωσαν τον κύριο Νίκο!” Με όλα τα λόγια του κόσμου δεν περιγράφεται η καλοσύνη του. Κοκκίνιζε όταν άκουγε άλλον να λέει άσχημες λέξεις. Ντρεπόταν να πει ακόμη και τη λέξη που συνηθίζουμε όλοι να λέμε. “Πάψτε, είναι το κορίτσι μπροστά!” έλεγε. Ηταν τόσο γλυκός» είπε η μάρτυρας και ξέσπασε σε λυγμούς.

«Δεν έδινε ποτέ υποσχέσεις, αλλά ήταν ο πρώτος που έτρεχε στα δύσκολα. Δεν τον άκουσα ποτέ να με προσβάλλει. Δεν ήθελε ποτέ να με πληγώσει ούτε να πληγώσει άλλον άνθρωπο. Μονάχα να δώσει, να προσφέρει... Ηταν πάντα δίπλα μου. Ηταν ο μόνος άνθρωπος που αισθάνθηκα τη ζεστασιά και τη στοργή του πατέρα. Δεν είχε δικά του παιδιά και εγώ και η κόρη μου ήμασταν η οικογένειά του» υποστήριξε συγκινημένη η μάρτυρας, που μετά τη δολοφονία του Νίκου Σεργιανόπουλου έχασε το μοναδικό στήριγμα που είχε στην Ελλάδα.

«Οταν ήταν να πάω σπίτι του και μου ακύρωνε τη δουλειά εκείνης της ημέρας, την επομένη μού έδινε διπλό μεροκάματο. “Από τη στιγμή που εγώ σου χαλάω το μεροκάματο, πρέπει εγώ να στο πληρώσω. Εσύ δεν φταις σε τίποτα”, μου έλεγε. Του ζητούσα να κόψει τα ναρκωτικά και εκείνος μου απαντούσε χαμογελώντας: “Μην ανησυχείς, Μαρία, εγώ έκοψα το ποτό, θα τα καταφέρω και με αυτό”».


πηγή

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner