Πρόγραμμα ασκήσεων για γυναίκες αλλά και άνδρες!

Γράφει ο Σπύρος Τάγκας

Λοιπόν παρακάτω είναι δύο εύκολα σχετικά προγράμματα ασκήσεων για γυναίκες και άνδρες.

Γυναίκες:


  
   Με βάση επιστημονικές έρευνες γνωρίζουμε ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να ξεφορτωθούν τόσο γρήγορα περιττά κιλά όπως οι άνδρες.

Στο πρόγραμμα διατροφής δεν πρέπει να κάνουν πολλές παρασπονδίες, να τρώνε 3 μικρά γεύματα και δύο κύρια γεύματα.
Μην ξεχνάτε ακόμη κατά την διάρκεια της ημέρα να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες νερού, διότι το νερό είναι και ο συμμαχός σας!Το πρόγραμμα αυτό θα το κάνετε συνολικά 15 φορές! ( Αν το κάνετε 4 - 5 φορές την εβδομάδα θα δείτε πολύ πιο σύντομα αποτελέσματα )
Μετά από αυτό το πρόγραμμα όπου αποτελείται κυρίως από καύση λίπους με την μέθοδο των αεροβικών ασκήσεων, θα σας γράψω για ένα άλλο πρόγραμμα, όπου θα έχει ασκήσεις αεροβικής αλλά και ασκήσεις με βαράκια!

- Μην ξεχνάτε ότι όσες από εσάς θέλετε επιπρόσθετες πληροφορίες, διευκρινήσεις ή κάτι άλλο, στέλνετε email με τίτλο ''Υγεία'' στο Spyrostagas@gmail.com!!!!


Πρόγραμμα για γυναίκες : (θα χρειαστείτε μόλις 50 λεπτά για να κάψετε από 400 - 500 θερμίδες!)

  • 15 λεπτά προθέρμανση - διατάσεις.
  • 10 λεπτά χαλαρό τρέξιμο ( για όσους ξέρουν από διάδρομους γυμναστηρίων, μεταξύ ταχύτητας 6,5 - 8 χιλιομέτρων.
  • Τα επόμενα 20 λεπτά αλλάζετε ταχύτητα π.χ τα πρώτα 5 λεπτά πηγαίνετε με ταχύτητα 6 και μετά για τα επόμενα 3 λεπτά με ταχύτητα 7 - 8 και μετά πάλι 6 και μετά πάλι 7 - 8.

Άνδρες:



 Οι άνδρες έχουν το προνόμιο ότι μπορούν να χάσουν περισσότερα κιλά από τις γυναίκες σε λίγο διάστημα αλλά μπορούν και να τα πάρουν γρηγορότερα. Π.χ ένας άνδρας αν κόψει τις μεγάλες ποσότητες κατανάλωσης ψωμιού, αλλαντικών και την μεγάλη κατανάλωσης μπύρας, θα χάσει μέσα σε λίγες εβδομάδες λίγα κιλά, ακόμη και χωρίς καθόλου άσκηση. Αλλά εμείς προτείνουμε με άσκηση, διότι θα χάσετε περισσότερα κιλά!
 Το παρακάτω πρόγραμμα θα το κάνετε και εσείς  φορές συνολικά!
Μία συμβουλή, προσπαθείτε να μην τρώτε μετά τις 10 το βράδυ, εκτός αν δεν γίνεται αλλιώς.
Αν αισθανθείτε πείνα, καλύτερα είναι να φάτε, ένα φρούτο, καθώς είναι πολύ καλή επιλογή, διότι χορταίνει αλλά και κάνει καλό στην υγεία! Μην ξεχνάτε ακόμη κατά την διάρκεια της ημέρα να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες νερού, διότι το νερό είναι και ο συμμαχός σας!

Μην ξεχνάτε ότι όσοι από εσάς θέλετε επιπρόσθετες πληροφορίες, διευκρινήσεις ή κάτι άλλο, στέλνετε email με τίτλο ''Υγεία'' στο Spyrostagas@gmail.com!!!!

Πρόγραμμα για άνδρες: 

  • 15 λεπτά προθέρμανση.
  • 5 λεπτά χαλαρό τρέξιμο.
  • Τα επόμενα 20 λεπτά αλλάζετε ταχύτητα π.χ τα πρώτα 5 λεπτά πηγαίνετε με ταχύτητα 7 και μετά για τα επόμενα 3 λεπτά με ταχύτητα 8 - 9 και μετά πάλι 7 και μετά πάλι 8 - 9.

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner