Αλέξης Κούγιας: «Η πρώην σύζυγός μου διαλέγει οτιδήποτε μπορεί να της δώσει μία πρόσκαιρη δημοσιότητα»

ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΤΙΔΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ



Από την προηγούμενη εβδομάδα που ο Αλέξης Κούγιας μίλησε πρώτη φορά στο Yupi για το εξώδικο που έστειλε στην πρώην σύζυγό του, ακούστηκαν και λέχθηκαν πολλά. Τώρα επανέρχεται στο θέμα, για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να θέσει τέλος στις παρερμηνείες. Μιλώντας στο...



yupi.gr είπε ότι "Δεν έχω πάρει ακόμη κάποια απάντηση για οποιοδήποτε από τα θέματα που αναφέρονται σε αυτό το εξώδικο. Το πρώτο και κύριο αντικείμενο του εξωδίκου ήταν να έρθει επιτέλους και να υπογράψει ώστε να μου δώσει το διαζύγιό μου. Κατά δεύτερον, όπως σας είχα πει, της συνιστούσα να μην συμμετέχει σε αυτή τη λεγόμενη θεατρική παράσταση στην οποία είχε πρόθεση να συμμετάσχει. Πληροφορήθηκα δε για αυτό το συγκεκριμένο θέμα ότι τελικά είχε αποτέλεσμα, ότι έχει πια αποχωρήσει". Δεν έχει μιλήσει με την ίδια, ωστόσο όπως ανέφερε "δεν έχουμε καμία ουσιαστική επαφή, εκτός της ειρηνικής επαφής μας όταν παίρνω τα παιδιά κάθε μέρα. Με την πρώην σύζυγό μου, μιλάμε μέσω της γραμματέως μου ή μέσω των γονέων της".



troktiko.blogspot.com

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner