Ελεονώρα Μελέτη «Έπιασα πάτο»

Επαγγελματίας ψυχολόγος, παντρεμένη με παιδιά και σύζυγο εφοπλιστή θα ήταν παρλίγο η Ελεονώρα Μελέτη, όπως αποκάλυψε στο περιοδικό Close Up της Θεσσαλονίκης. Η παρουσιάστροα της «Πρωινής Μελέτης» του Star παραδέχθηκε μάλιστα «η ζωή μου θα ήταν πολύ καλύτερή πιστεύω, χωρίς τα media. Σκόπευα να πάρω το δεύτερο πτυχίο μου στη Ψυχολογία, να ανοίξω γραφείο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας. Θα ήμουν παντρεμένη με παιδιά, καθώς με το αγόρι μου, που ήταν εφοπλιστής, πηγαίναμε για γάμο» δήλωσε χαρακτηριστικά ενώ πρόσθεσε πως στις σχέσεις της ζωής της δεν είχε ούτε εκείνη, ούτε οι άλλοι το «πάνω χέρι». «Ήμασταν απλώς χέρι-χέρι» τόνισε.

H Ελεονώρα στη συγκεκριμένη συνέντευξη αναφέρθηκε φυσικά και στην τωρινή σχέση της με τον Γιάννη Ολιζιέρσκυ με τον οποίο συζεί τους τελευταίους μήνες, αλλά και το ενδεχόμενο του γάμου τους. «Ο γάμος ως θεσμός μού είναι παντελώς αδιάφορος. Ουσιαστικά όμως τον βιώνω με τον Γιάννη. Ζω σαν να είμαι σε γάμο, χωρίς να έχω κάνει το πανηγύρι και να έχω υπογράψει στο χαρτί. Ο Γιάννης είναι εξαιρετικός συγκάτοικος. Αν με δει κουρασμένη, θα κάνει τα πάντα. Είναι κύριος και με υπολογίζει πολύ».

Ένα μεγάλο μέρος της συνέντευξης είναι αφιερωμένο στην επαγγελματική πορεία της Ελεονώρας. Η ίδια παραδέχθηκε πως υπήρξε εποχή τα τελευταία τέσσερα χρόνια που «έπιασε πάτο». «Ακόμη και τότε, ήθελα να φαίνομαι δυνατή. Είχα βιώσει πολύ μεγάλες δυσκολίες προσαρμογής στο θέμα της δημοσιότητας και της προβολής. Η ζωή μου άλλαξε σε ένα απόγευμα με τον «Πρωινό Καφέ» και ήταν σοκαριστικό. Δεν με ήξερε κανείς και ξαφνικά βρήκαν μέχρι και τη διεύθυνση και το τηλέφωνο του συντρόφου μου και τον ενοχλούσαν. Αλλά εγώ, όταν πιάνω πάτο, δεν σέρνομαι στα πατώματα, δεν καταρρέω, ούτε δραπετεύω».

Η γνωστή παρουσιάστρια πάντως αρνήθηκε ότι έχει κάνει μέχρι τώρα επικοινωνιακά λάθη, με όσα έβγαλε προς τα έξω μέσω των συνεντεύξεών της, ούτε έχει μετανιώσει για πράγματα που είπε την εποχή που έφυγε από τον ΑΝΤ-1 και μεταπήδησε στο Star. «Για ποιο πράγμα να μετανιώσω; Για το ότι βγήκα και απάντησα σχετικά με ζητήματα για τα οποία μιλούσαν άλλοι αντί για μένα για ολόκληρους μήνες; Όφειλα να το κάνω. Δεν άντεχα να ακούω ότι με έδιωξαν κλοτσηδόν ή ότι μπήκα στο νοσοκομείο σε συνεννόηση με το κανάλι, για να αποχωρήσω σιωπηλά, ώστε να μην πληγεί το οικογενειακό προφίλ του ΑΝΤ-1. Ήταν ανακρίβειες και έπρεπε να εξηγηθώ. Επέλεξα να μιλήσω δημόσια για να αποδείξω ότι λέω αλήθεια, φέρνοντας ταυτόχρονα τους πάντες αντιμέτωπους με τις πράξεις τους. Το να ξέρουν την αλήθεια μόνο οι δημοσιογράφοι και οι άνθρωποι του χώρου δεν λέει κάτι. Μεγαλύτερη αξία έχουν οι άνθρωποι που σε παρακολουθούν, οι εκτός χώρου».

www.yupi.gr

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner