Η σωστή άθληση πρέπει να συνοδεύεται από σωστή διατροφή και όχι παρασκευάσματα!

Γράφει ο Σπύρος Τάγκας


Σήμερα θα αγγίξω ένα θέμα που πονάει τον αθλητισμό, όπου πολλοί άθλητες για να έχουν καλύτερες αποδόσεις έπαιρναν κάποια παρασκευάσματα. Ακόμη παρασκευάσματα παίρνουν και νέα παιδιά που πηγαίνουν στο γυμναστήριο ώστε να έχουν πολύ γρήγορα και εγγυημένα αποτελέσματα. Δεν χρειάζεται να παίρνετε τέτοιου είδους ουσίες, διότι με συστηματική άσκηση και σωστή διατροφή όπου να παίρνετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Ακόμη μην ξεχνάτε να διαβάζετε τα υπόλοιπα άρθρα στην στήλη ''Υγεία'' που γράφω στο μπλογκ μου, ώστε να μάθετε περισσότερα μυστικά ή αλήθειες που ξέρετε σε σχέση με το αθλητισμό, για μία καλύτερη υγεία και εμφάνιση ( κοιλιακοί κ.α)



Παρακάτω θα σας πω κάποια παραδείγματα μαζί με συμβουλές : 

  • Αν θέλετε να χάσετε λίπος και να συσφίξετε δηλαδή, το καλύτερο θα είναι να παίρνετε συχνά γεύματα ( 5 - 6 την ημέρα ), όπου να περιέρχουν όλα τα θρεπτικά στοιχεία που πρέπει άλλα όχι υπερβολές.Το καλύτερο πρόγραμμα που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι να κάνετε π.χ 30 - 45 λεπτά τρέξιμο ( ή κάποια άλλη αεροβική άσκηση. Μετά κάνετε ασκήσεις με βάρη για κανένα 15 - 25λεπτο, όχι υπερβολικά βάρη φυσικά και να θυμάστε ότι εννοώ τα μηχανήματα γυμναστικής; που είσαι καθιστός και σηκώνεις βάρη. Τέλος το καλύτερο είναι να τελειώσετε με push ups ( 5 σετ των 12 - 15 ), κοιλιακούς ( 5 σετ των 15 - 25 ) και τέλος ραχαίους ( 5 σετ των 12 - 15 ). 
  • Τώρα αν ο στόχος σας δεν ειναι η απώλεια γεύματος αλλά να γίνετε πιο μυώδης, το καλό είναι καιρό με τον καιρό να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες ( συνεπώς να τρώτε πιο πολύ ) και όχι απότομα. Συνήθως σε αυτά τα προγράμματα κάνετε αερόβια 5 - 10 λεπτά για ζέσταμα, μετά διατάσεις και μετά βάρη.
  • Τέλος να θυμάστε ότι αν η διατροφή σας περιέχει όλα τα θρεπτικά στοιχεία, τότε δεν χρειάζετε να πάρετε ούτε ένα παρασκεύασμα επικίνδυνο για την υγεία

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner