Ανάβει φωτιές σήμερα στο ΕΘΝΟΣ!

Ανάβει φωτιές σήμερα στο ΕΘΝΟΣ!

Αποκλειστική συν/ξη του Λάκη Λαζόπουλου σήμερα, στο ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

και στο Βασίλη Μπουζιώτη, που όχι μόνο θα συζητηθεί,

αλλά θ ανάψει φωτιές σε πολλές ''γειτονιές'', Μαξίμου, Ιπποκράτους, Ρηγίλης,

Περισσού, Κάντζας, Μαυρομματαίων κλπ κλπ

*

Εξασφαλίσαμε - μην ξεχνάτε ότι ο Βασίλης είναι πολύτιμος συνεργάτης του

ΜEDIASOUP από το ξεκίνημά του-

και σας παρουσιάζουμε μερικές μικρές γεύσεις,

της μεγάλης δημοσιογραφικής επιτυχίας του.


ΜΕΝΩ ΑΦΩΝΟΣ

-Διάβασα δημοσιεύματα, τα οποία πέρασαν και σε εκπομπή τηλεοπτική,

που σε ήθελαν…τούρμπο με ένα συνεργάτη σου,

που … έπαιζε, λέει, με την κόρη σου. Πως αντιδράς σε αυτό;

-Δεν το ξέρω αυτό που μου λες, έλειπα στη Νέα Υόρκη, όπως ξέρεις…

Μένω άφωνος, με το θράσος αυτών των ανθρώπων.

Δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα.

Ούτε… πούλησα ποτέ, κανένα εξώφυλλο με την κόρη μου.

Επιμένω στην άποψή μου.

Δεν χρειάζεται τα παιδιά, να συμβάλλουν στον βωμό της δημοσιότητας

ενός ανθρώπου.

Πολλοί ανάβουν το τζάκι της δημοσιότητας και πετάνε σ’ αυτό

και τη μάνα και τα παιδιά τους, ό,τι θες μέσα.

Ο φαντάρος, πάει μόνος του στον πόλεμο-δεν παίρνει και την οικογένειά του μαζί.

-Θα κάνω το δικηγόρο του διαβόλου. Σε φιλικό σου κύκλο, ανήκουν, όμως

δημοφιλέστατες-τοι τηλεστάρ, που παίζουν τέτοια παιχνίδια

και αναρωτιέμαι, αν τους…βάζεις στην θέση τους!

-Αυτή η δήλωση που κάνω, είναι για να την διαβάσουν όλοι-ες…

Και οι φίλοι μου, δεν εξαιρώ κανένα..Το λέω και για αυτούς…

***

-Είδες το ντιμπέιτ των πολλών, σε βίντεο, γιατί πάντρεψες την Φαίη Ξυλά

με τον Κωνσταντίνο Γιαννακόπουλο και το ντιμπέιτ των δύο, κανονικά…

Τι αποκόμισες από αυτό το «έργο», Λάκη;

-Ό,τι αποκόμισαν όλοι. Ο Παπανδρέου ήξερε ότι θα νικήσει

και το…έδειχνε -τύπου «εγώ είμαι πια ο πρωθυπουργός, τέλος!»-

ο Καραμανλής, φαινόταν ότι είχε …διαβάσει τα γκάλοπ,

ο Αλέξης Τσίπρας ήταν πολύ καλός

και διέψευσε πολλά, από όσα είχαν λεχθεί για αυτόν,

η Παπαρήγα, ήταν η…κλασική Παπαρήγα

κι ο Καρατζαφέρης, προσπαθούσε να πιαστεί κι από τον έναν και από τον άλλον.

Στο ίδιο έργο θεατές, ένα πράγμα. Στο ίδιο έργο!

***

-Για τον Ηλία Ψινάκη…



-Αν έμπαινε στην Βουλή, θα έμπαινε η Βουλή στα… μεσημεριανά!

Θα συζήταγαν όλη τη μέρα, τι έβαλε, τι …έβγαλε,

ποιόν είπε…Θεά και ποιόν…έκραξε»

***


-Για την Μαρίνα Τσιντικίδου…

-Η Τσιντικίδου στη Νέα Δημοκρατία; Δεν έχω λόγια!

***
-Για την Ευγενία Μανωλίδου, που μοίραζε ψηφοδέλτια του Άδωνι…

-Εδώ κι αν δεν έχω…λόγια! Θα με αφήσεις να βγάλω τίποτα στην εκπομπή μου

ή θα τα …κάψουμε όλα στη συνέντευξή μας;

***

-Για τον χωρισμό της Μιμής Ντενίση…

-Εγώ είχα πει την αλήθεια και … μόνο την αλήθεια.

Είχα πει, ότι αν δεν …κόψει εισιτήρια ο Σωτηράκης, θα φύγει.

Δεν τα έκοψε, έφυγε!

Αυτό αποδεικνύει ότι εγώ ήξερα. Η σάτιρα βλέπει πιο μπροστά. Πιο μπροστά!»

***

-Για το αν η Ρούλα Κορομηλά θα είναι στο πρώτο Τσαντίρι…

-Τι να κάνει η Ρούλα στην εκπομπή μου;

Δεν ξέρω ποιος τα …διαδίδει αυτά.

Δεν θα ’χω γκεστ, ούτε και την Κορομηλά!

***

....κι άλλα πολλά..στο Κυριακάτικο Εθνος, που κυκλοφορεί.

*

ΥΓ. ''Μ''.

Είναι ηλίου φαεινότερο, ότι στη συν/ξή του ο Λαζόπουλος, ''φωτογραφίζει'' τη Μενεγάκη και την καθημερινή της συνήθεια να φωτογραφίζεται παντού με τα παιδιά της.

Γιατί άραγε δεν την κατονομάζει -έστω με χιούμορ- όπως στο παρελθόν, έχει κάνει και δικαίως, με τα ''οικογενειακά'' αλλά και δήθεν παπαρατσίστικα εξώφυλλα των κυριών Μπάρμπα και κυρίως Ντενίση και των χαριτωμένων τέκνων τους;

Γιά την ίδια -και χειρότερη- περίπτωση, δεν πρόκειται;

Προς τι, τόση αβρότης;


www.mediasoup.gr

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner