Αποκλειστική συνέντευξη του τραγουδιστή Πάνου Κουστένη στον Σπύρο Τάγκα!

Σήμερα είματε πολύ τυχεροί, καθώς φιλοξενούμε στο μπλογκ μας, έναν νέο καλλιτέχνη τον Πάνο Κουστένη, όπου με το cd single του και την φωνή, διαπιστώνουμε ότι θα έχει πολύ μεγάλο μέλλον.
Διαβάστε την συνέντευξη που μας παραχώρησε...


- Καλησπέρα Πάνο.
 Καλώς σας βρίσκω και σας ευχαριστώ για την πρόσκληση.
 

- Πες μας λίγα λόγια για σένα και για την παιδική σου ηλικία.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Περιστέρι, σε μία οικογένεια πολύ αγαπημένη που μου έδωσε όλα τα απαραίτητα εφόδια για να είμαι σήμερα εδώ και να τα λέμε. Είμαι μοναχοπαίδι, έχω τελειώσει την νομική Αθηνών και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, κρυφά τραγουδούσα και προσπαθούσα να μιμηθώ τους τραγουδιστές που θαύμαζα! Κατά τα άλλα είμαι ένας άνθρωπος ήπιων τόνων με αισιοδοξία και επιμονή



- Πες μας τρία πράγματα που σε αντιπροσωπεύουν.
 Η καλοπροαίρετη διάθεση, η αγάπη για την μουσική και οι ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις.



- Η πρώτη σου επαφή με το τραγούδι πότε ήρθε; 
Το φλέρτ με το τραγούδι υπήρχε ανέκαθεν αλλά το πρώτο ''φιλί'' δόθηκε μετά το σχολείο, όταν πήγα και ξεκίνησα μαθήματα στο Εθνικό Ωδείο, ενώ η πρώτη ''ολοκληρωμένη σχέση'' ήρθε πριν δώδεκα περίπου χρόνια, όταν ξεκίνησα πρώτη φορά να τραγουδώ επαγγελματικά.








- Ποια ήταν τα πρώτα μουσικά σου ακούσματα;

Είμαι Pop καλλιτέχνης και για αυτό και τα ακουσματά μου τα πρώτα ήταν καθαρά Pop. Michael Jackson, Madonna, George Michael, Mariah Carey κλπ.
Αργότερα μελέτησα διάφορα είδη μουσικής αλλά παρέμεινα πιστός στην Pop σκηνή!
 

- Εκτός από τραγούδι, γράφεις στίχους και μουσική;

Στίχους μπορώ να πω ότι γράφω, καθώς μάλιστα στην πρώτη μου δισκογραφική δουλειά, οι στίχοι στα περισσότερα τραγούδια είναι δικοί μου. Μουσική δεν γράφω γενικά, έκανα μία απόπειρα με το τραγούδι '' Έτσι σε ερωτεύτηκα'' που είναι στίχοι - μουσική, δικό μου.
Ελπίζω να σας αρέσει και να πάρω το θάρρος και να το αποτολμήσω και στο μέλλον!
 

- Αυτή την στιγμή σε τι φάση βρίσκεσαι;
Αυτή την στιγμή με πετυχαίνετε σε μία πολύ καλή φάση δίότι έχει κυκλοφορήσει η πρώτη μου δισκογραφική δουλειά με τίτλο ''Η αγάπη πονάει'' από την Alpha Records. Έχει ήδη κυκλοφορήσει και το πρώτο μου videoclip και συζητάω για τις χειμερινές μου εμφανίσεις, οπότε με πετυχαίνετε σε πολύ παραγωγική περίοδο!



- Πιστεύεις πως ένας νέος καλλιτέχνης στην Ελλάδα μπορεί να έχει όνειρα και ελπίδες για να φτάσει ψηλά;

 Εγώ πιστεύω πως τα όνειρα μόνο τρέφουν την σκέψη μας!  Πρέπει να ονειρεύεται ένας νέος καλλιτέχνης και να πιστεύει στον εαυτό του και να μην τον πτοούν οι δυσκολίες. Καθώς δυσκολίες υφίστανται σε όλους τους χώρους και όλα τα επαγγέλματα. Από εκεί και πέρα βέβαια πρέπει να έχουμε και συναίσθηση της πραγματικότητας και των δυνατοτήτων μας. Ο συνδυασμός αυτών και της δουλειάς, σε φέρνουν πιο κοντά στον στόχο!


- Ποιο από τα τραγούδια σου, σε αντιπροσωπεύει και σου δημιουργεί συναισθήματα;
Στον δίσκο μου, έχουμε κάνει μία διασκευή του ''Without you'' στα ελληνικά. Αυτό το τραγούδι στην original version του είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια, με το οποίο μεγάλωσα. Οπότε είναι μεγάλη μου χαρά να το τραγουδάω και στα ελληνικά. Όλα όμως τα τραγούδια μου είναι αγαπημένα και έγιναν με πολύ κέφι και σεβασμό στο κοινό. Είναι πολύ προσεγμένα και σε μουσική και σε στίχο και σε παραγωγή.


( Δείτε το Videoclip του Πάνου Κουστένη με τον Ominus για το τραγούδι - διασκευή ''Δεν μπορώ'' ( Without you )


- Με το διαδίκτυο τι σχέση έχεις;
 Η αλήθεια είναι πως με την τεχνολογία γενικά δεν τα πάω και πολύ καλά. Με το διαδίκτυο ασχολούμαι ενεργά τον τελευταίο 1,5 χρόνο, καθώς μου δίνει την δυνατότητα να κοινοποιώ την δουλειά μου και να κάνω πολλούς νέους φίλους. Έχω πάρει πολύ υποστήριξη και αγάπη από πολλούς και άγνωστους φίλους. Τους ευχαριστώ πολύ!


- Τέλος, τι έχεις να πεις για την νεολαία; 

Στην νεολαία έχω να πω, να μην πάψει στιγμή να ονειρεύεται και να μάχεται. Να θέτετε στόχους και να μην το βάζετε κάτω, μέχρι να γίνουν πραγματικότητα, με μεθοδικότητα και δουλειά, μακρυά από εξαρτήσεις κάθε είδους!

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner