Τι λένε οι ξένοι στα Social Networks για τον Σάκη Ρουβά;

@ SpyrosTagas

Έκανα μετάφραση στα ελληνικά.....

Δείτε τις γνώμες των διάφορων ατόμων στο ίντερνετ : ( κάθε @ είναι και διαφορετικός αναγνώστης )

@ Φίλοι μου εγώ πιστεύω ότι ο Σάκης λόγω ότι έχει πολύ ωραίο χορευτικό τραγούδι θα νικήσει τον Νορβηγό.

@ Αν και θα ήθελα να κερδίσει η χώρα μου, στηρίζω τον Σάκη γιατί τον είχα ξαναδεί παλιά στην Eurovision και πιστεύω ότι τώρα κάνει καταπληκτική εμφάνιση

@ Ο Σάκης είναι ο πιο ωραίος και ο πιο ταλαντούχος στην Eurovision

@ Εγώ είμαι ανάμεσα σε Αζερμπαϊτζαν, Ελλάδα και Νορβηγία.. Πιστεύω ότι θα μάλλον θα βγει ο Νορβηγός αλλά θέλω πιο πολύ ο Σάκης με κέρδισε με το τραγούδι και το χαμογελό του....

Αυτές ήταν οι γνώμες, καλές ή κακές πρέπει να τις ακούμε...

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner