Προσοχή!! Στο σύδρομο της "κανναβινοειδούς hyperemesis

Υπάρχουν ήδη πολλά στοιχεία που δείχνουν ότι τα συμπτώματα - ναυτίας, πόνου στο στομάχι, και αλλεπάλληλοι εμετοί - έχουν να κάνουν με την χρήση κάνναβης. Ο όρος "κανναβινοειδή hyperemesis" που εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε μια ομάδα περίπου 20 βαρέων χρηστών ναρκωτικών στην Αδελαΐδα το 2004, επιβεβαιώθηκε σε νέα περίπτωση που εμφανίστηκε πριν 1 μήνα αυτή την φορά στις ΗΠΑ. Η περίπτωση, ενός 22χρονου στην πόλη Omaha, με συνεχείς εμετούς έχει να κάνει με αυτό το σύδρομο όπως ανακοινώθηκε και δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Παγκόσμιας Γαστρεντερολογίας, την περασμένη εβδομάδα! Το σύδρομο της "κανναβινοειδούς hyperemesis" δημιουργείται και μετά από πολυετή χρήση μαριχουάνας προσθέτουν οι ίδιοι επιστήμονες!!...


http://diaporon-bl.blogspot.com

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner