Αποκλειστική συνέντευξη του τραγουδίστη Λουκά Αλεξάνδρου στον Σπύρο Τάγκα!

Κυκλοφόρησε το cd single του! Είναι εκπληκτικό, πάρτε το παιδιά!




Καταρχήν, Καλησπέρα Λουκά μου.

Καλησπέρα Σπύρο!

- Πες μας λίγα λόγια για σένα, πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;

Σαν γνήσιος Αιγόκερως έχω τάξη και πειθαρχία, και η δουλειά μου αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ζωή μου.

Είμαι ανυπόμονος σαν άνθρωπος αλλά κάποιες φορές μου βγαίνει σε καλό.

Επίσης η αχαριστία είναι κάτι που με ενοχλεί στους άλλους.

- Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με την μουσική;

Η πρώτη μου επαφή με τη μουσική έγινε οταν σε ηλικία 8 ετών γράφτηκα σε Φιλαρμονική και ξεκίνησα την εκμάθηση πνευστών μουσικών οργάνων.


- Η οικογένεια σου έχει μουσικές ρίζες;

Η μόνη που είχε ασχοληθεί ερασιτεχνικά με τη μουσική και έχει εξαιρετική φωνή είναι η γιαγιά μου.


- Με ποιο όνομα μουσικής σκηνής θέλεις να συνεργαστείς;

Μέχρι στιγμής έχω τραγουδήσει πλάϊ σε σπουδαίους έλληνες καλλιτέχνες.

Έτσι και φέτος το χειμώνα βρίσκομαι στην «Ιερά Οδό» με τον Πασχάλη Τερζή και την Έλενα Παπαρίζου. Φυσικά υπάρχουν πολλοί ακόμα με τους οποίους θα ήθελα να συνεργαστώ, οπότε ας μην αναφερθώ σε κάποιο συγκεκριμένο όνομα.


- Τα ιδανικά ενός καλού ανθρώπου ποια είναι;

Είναι υποκειμενική η έννοια του καλού ανθρώπου. Κάποιον που μπορεί να θεωρώ εγώ καλό, εσύ να πιστεύεις το αντίθετο. Γενικά εκτιμώ τους ανθρώπους που είναι ειλικρινείς, που προσπαθούνε στη ζωή τους για το καλύτερο, που σέβονται τον εαυτό τους και τους άλλους.


- Εκτός από το τραγούδι, γράφεις στίχους ή μουσική;

Ναι, γράφω και μουσική και στίχους. Είναι μια ανησυχία που είχα από μικρός. Στο πρώτο μου cd album δεν θα βρείτε κάτι δικό μου αλλά στο μέλλον θα ήθελα κάποια από τα τραγούδια μου να έχουν και τη δική μου υπογραφή.


- Όσον αφορά το πρώτο σου cd
album τι έχεις να πεις; Πότε κυκλοφορεί και ποιες είναι οι προσδοκίες σου;

Το πρώτο μου CD album με τίτλο «ΠΙΣΤΕΥΩ» κυκλοφόρησε μέσα Φεβρουαρίου από την Impactmusic/Legend και περιλαμβάνει 10 εκπληκτικά τραγούδια + video clip.

Ο τίτλος δεν είναι τυχαίος μιας και όλοι οι συντελεστές αυτού του cd πιστεύουμε σ’αυτή τη σπουδαία παραγωγή. “Πιστεύω” λοιπόν να αγαπήσει ο κόσμος αυτή τη δουλειά όσο κι εγώ.















- Με το διαδίκτυο, ποια είναι η σχέση σου; Ενημερώνεσαι από μπλογκς;

Είναι πολύ καλή θα έλεγα. Το διαδίκτυο έχει μπεί στη ζωή μας για τα καλά και πρέπει να δούμε τα θετικά που έχει να μας προσφέρει. Ένα σημαντικό κομμάτι λοιπόν της ενημέρωσής μου γίνετε μέσω του internet καθώς και μέσω διαφόρων blogs.


- Όσον αφορά στους νέους που πολλοί τους έχουν κακολογήσει για πολλές φορές ότι έχουν κακή συμπεριφορά, εσύ τι έχεις να πει; Ποια είναι η γνώμη σου για τους νέους;

Οι νέοι είναι το μέλλον. Πολλές φορές ίσως είμαστε λίγο αυθόρμητοι αλλά αυτό είναι και το στοιχείο που μας κάνει να διαφέρουμε και να προχωράμε μπροστά.


- Σε έναν έφηβο ή έφηβη που θέλει να ακολουθήσει τον χώρο του τραγουδιού, τι έχεις να του επισημάνεις;

Η μουσική και το τραγούδι είναι για μένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου και μέσα από αυτό παίρνω ενέργεια. Αν νοιώθουν και αυτοί το ίδιο συναίσθημα, τότε μόνο να το κάνουν, έχοντας πάντα στο μυαλό τους ότι στην εποχή που ζούμε για να ξεχωρίσουν χρειάζεται σκληρή δουλειά και όχι απλά πιάνω ένα μικρόφωνο και τραγουδάω...


- Όταν ήσουν έφηβος συμμετείχες σε κάποιον διαγωνισμό ή σε κάποιο νεανικό συγκρότημα;

Συμμετείχα σε διάφορες ορχήστρες και είχα δημιουργήσει με φίλους συγκροτήματα, δίνοντας συναυλίες σε διάφορους χώρους.


- Τέλος θέλω να σε ευχαριστήσω και σου εύχομαι κάθε επιτυχία σε ότι κάνεις φίλε μου!

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner