Αποκλειστική συνέντευξη του ηθοποιού Χάρη Ασημακόπουλου στον Σπύρο Τάγκα!



Αποκλειστική συνέντευξη του Χάρη Ασημακόπουλου στον Σπύρο Τάγκα ( www.spyros-tagas.blogspot.com )
Μόνο εδώ έκανα την κίνηση και πήρα μία συνέντευξη που μιλάει για όλα ο ηθοποιός Χάρης Ασημακόπουλος, που συμμετέχει φέτος σε μία από τις καλύτερες κωμωδίες της tv στην '' Πολυκατοικία '' στο Mega! Δείτε την συνέντευξη που μας παραχώρησε....



- Καταρχήν καλησπέρα Χάρη, σε ευχαριστώ που δέχτηκες να σε φιλοξενήσω στο μπλογκ μου και να μιλήσουμε για πολλά!

Καλησπέρα Σπύρο...

- Πες μας λίγα λόγια για τον εαυτό σου. Πως θα τον περιέγραφες;

Είμαι εγωϊστής, πεισματάρης και τα θέλω όλα δικά μου. Εκτιμώ την φιλία και πιστεύω σε αυτή.

- Πιστεύεις ότι πολλές φορές συμπεριφέρεσαι όπως και σε ένα ρόλο που έχεις;

Στους ρόλους δανείζουμε συμπεριφορές και χαρακτηριστικά ή ανακαλύπτουμε μέσα μας πλευρές του εαυτού μας, χαμένες που οι ρόλοι απαιτούν αλλά εμείς δεν εξωτερικεύουμε.
- Εκτός από την επιτυχημένη κωμωδία '' Πολυκατοικία '', συμμετέχεις κάπου αλλού;

Φέτος μόνο στην '' Πολυκατοικία '', είναι αρκετή να μου τρώει πολύ χρόνο.

- Που μεγάλωαες, τι πιστεύεις για την τηλεόραση και γενικά για την ζωή ενός ηθοποιού;

Μεγάλωσα στην Αθήνα, στην ακαδημία Πλάτωνα. Η τηλεόραση είναι μια χαρά, έχεις επιλογές πολλές και αν δεν μας καλύπτει, υπάρχουν οι φίλοι, το σινεμά, το θέατρο και τα άλλα.

- Που πιστεύεις ότι οφείλεται η επιτυχία που έχει η '' Πολυκατοικία '';

Το σίριαλ μιλά για απλά καθημερινά πράγματα, τα οποία τραβάει από τα μαλλιά και τους δίνει το κωμικό στοιχείο που έχουμε ανάγκη για να χαλαρώσουμε λίγο από την ρουτίνα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι για όποιον θέλει, δεν αφήνει και περιθώρια να σκεφτεί με αφορμή αυτές τις καταστάσεις, λίγο παραπάνω.

- Όταν σου είπαν ότι θα έχεις αυτόν τον συγκεκριμένο ρόλο στην κωμωδία, πως αντέδρασες;

Χάρηκα, μου άρεσε πολύ ο ρόλος και ο θίασος, γούσταρα τρελά τον σκηνοθέτη αφού τον γνώρισα.

- Αυτή την σειρά την αγαπάει πολύ όλος ο κόσμος, αλλά υπάρχουν κάποιοι περιέργοι που κατήγγειλαν στο ΕΣΡ ότι αυτή η σειρά έχει πολύ μπλεγμένο σενάριο με πολλούς ρόλους ομοφυλοφιλίας. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι θα δικαιωθεί η σειρά, αλλά που πιστεύεις ότι οφείλεται, ότι έγιναν καταγγελίες;

Ο καθένας έχει δικαιώμα να εκφράζει την γνώμη του και τα αρμόδια όργανα να είναι σε θέση να κρίνουν τέτοιου είδους αναφορές.
- Ποια πρόσωπα αγαπάς πιο πολύ στην ζωή;

Την γιαγιά μου, που πλέον δεν ζει και τους φίλους μου....

- Ποιο όνειρο θες να πραγματοποιήσεις;

Να είμαι καλά πάντα....

- Ενημερώνεσαι πότε από μπλογκς και αν ναι, γιατί;

Πολλές φορές μου αρέσει η ελευθερία του λόγου που δίνουν ακόμα και αν δεν συμφωνώ ή δεν μου αρέσουν οι απόψεις που διαβάζω. Πάντως είναι μια μορφή διαλόγου, υγιέστατη.

- Τέλος, τι συμβουλές θες να δώσεις στην νεολαία αλλά και τι πιστεύεις για τις ηθικές αξίες αυτών των νέων παιδιών;

Οι νέοι δεν έχουν ανάγκη από συμβουλές, έχουν ανάγκη από αγάπη και πίστη σε αυτούν.
Πιστεύω στους νέους ακόμα και όταν πίνουν καφέ με το ένα πόδι, πάνω στο άλλο.
Κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τι δύναμη και τι βάσανο, κρύβει ο κάθε ένας στην ψυχούλα τους. Αγαπώ και σέβομαι την νεολαία και υποκλίνομαι στην ενέργεια και τη διάθεση τις να αλλάξουν τα πάντα, με όποιο τρόπο δεν προσβάλλει την ελευθερία μου


- Τέλος, θέλω Χάρη μου να σε ευχαριστήσω για τον πολύτιμο χρόνο που σπατάλησες για να γίνεις και εσύ ένα σημαντικό μέρος του μπλογκ μου. Ευχαριστώ που απάντησες στις ερωτήσεις και με την ωραία παρέα σου. Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!

Διαφήμιση

Subscribe via email / Ενημερωνεστε δωρεαν μεσω e-mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner